طراحی سایت در شیراز ::: آراکد

معرفی آراکد به عنوان شرکت طراحی سایت در شیراز


آراکد به عنوان یک شرکت فعال در زمینه طراحی سایت در شیراز با جذب نیروهای متخصص در زمینه طراحی سایت و  گرافیک و با کمک با دانش و تجربه چند ساله ، مفتخر است تا به عنوان یک شرکت طراحی سایت در شیراز، خدمات خود را در تمامی دسته های طراحی سایت و قیمت مناسب ارائه دهد .
آراکد به صورت تخصصی بر روی طراحی سایت با زبان php و انواع سیستم مدیریت محتوا ( مانند وردپرس ) تمرکز دارد و با دانش برنامه نویسی و طراحی گرافیکی کافی، توانسته است تا انواع طراحی سایت در شیراز را با قیمت مناسب و کیفیت بالا، پیاده سازی نماید.
 یکی از وجه تمایزهای اصلی آراکد در حوزه فعالیت خود، داشتن دانش برنامه نویسی به زبان php  در معماری MVC می باشد . از این رو کلیه نیازهای شما در زمینه طراحی سایت در شیراز به شکل های مختلف قابل انجام و اجرا می باشد. از ویژگی های دیگر آراکد در زمینه طراحی سایت ، مشاوره رایگان سئو بعد از اتمام پروژه می باشد. ما به شما یاد میدهیم که چگونه مناسب ترین محتوا را برای سایت خود انتخاب و با رعایت قوانین سئو در سایت خود بنویسید.

قیمت طراحی سایت در شیراز

شاید اولین سوال شما بعد از تصمیم به سفارش طراحی سایت این سوال باشد که قیمت طراحی سایت در شیراز چقدر می باشد و برای شروع هزینه طراحی سایت در شیراز به چه انداره می باشد ؟
آراکد به عنوان یک شرکت طراحی سایت در شیراز همواره در تلاش بوده است تا هزینه طراحی سایت در شیراز را کاهش دهد. جهت کاهش تعرفه طراحی سایت ، بخشی از تیم فنی خود را بر روی طراحی سایت با وردپرس متمرکز کرده ایم ، این تیم با داشتن دانش فنی بالا در زمینه برنامه نویسی و کار با قالب های پرفروش وردپرس، امکان پیاده سازی وب سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن، فراهم کرده اند . به علت کاهش زمان انجام پروژه طراحی وب، قیمت طراحی سایت در شیراز بسیار کاهش پیدا کرده و کیفیت آن به تناسب دانش فنی تیم افزایش پیدا کرده است .
آراکد به عنوان ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ارزان در شیراز شناخته شده است ، ارزانی که دلیلی بر بی کیفیتی خدمات نمی باشد، بلکه به علت افزایش تجربه و مهارت در پیاده سازی انواع طراحی سایت در شیراز  می باشد.

اهداف اصلی طراحی سایت در شیراز

اولین هدف مرکزطراحی سایت در شیراز  آراکد رونق دهی به کسب و کارهای شما عزیزان می باشد تا با استفاده از جدید ترین متدهای طراحی سایت  بتوانیم به موفقیت شما در حوزه دیجیتال کمکی کرده باشیم. با شما خواهیم بود تا همانند یک تیم مشترک، کسب و کارتان رو بهبود داده و در راستای اهدافتان قدم مثبتی برداریم.
  • کاهش هزینه طراحی سایت در شیراز

با به شما این اطمینان را می دهیم که طراحی سایت ارزان به معنی بی کیفیت بودن کار نیست و صرفا به خاطر سیاست های شرکت در زمینه طراحی وب سایت در شیراز می باشد .  این یکی از اهداف مهم ماست و همواره در تلاشیم تا با انجام مطالعات و کسب مهارت های کافی در زمینه ساخت سایت بتوانیم هزینه طراحی سایت در شیراز را پایین بیاوریم.
  • پشتیبانی و پاسخگویی

بعد از انجام سفارش طراحی سایت شما، پشتیبانی آراکد همواره به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهید ، در تلاشیم تا با افزایش نیروهای پشتیبانی ، بتوانیم بعد از خدمات طراحی سایت در شیراز، پشتیبانی خدمات خود را بیش از یکسال به صورت رایگان با شما ادامه دهیم.

انواع خدمات طراحی سایت در شیراز

  • طراحی وب سایت در شیراز با وردپرس

این روش از طراحی سایت در شیراز ، کلیه وبسایت های درخواستی شما نظیر وبسایت فروشگاهی ، خبری ، شرکتی و ... با استفاده از سیستم مدیریت محتوای قدرتمند وردپرس ساخته میشود که خود این بخش به دو دسته ارزان و اختصاصی دسته بندی میشود. از مزیت های این روش عدم وابستگی کارفرما به طراح سایت میباشد ، همچنین به دلیل استاندارد بودن کدنویسی در وردپرس ، بروزرسانی سایت با هزینه کمتری انجام خواهد شد. مزیت دیگر این بخش سئو خوب و فراوانی ابزارهای سئو نسبت به انواع دیگر طراحی سایت در شیراز میباشد.
  • طراحی سایت در شیراز به صورت کدنویسی

در این مدل از طراحی سایت که توسط طراحی سایت آراکد در شیراز انجام می شود ، کلیه مراحل طراحی و برنامه نویسی از پایه انجام می شود . زبان برنامه نویسی مورد استفاده در این روش از طراحی وب سایت در شیراز ، با استفاده از زبان php  انجام می شود . این روش به خاطر اینکه از ابتدا تمامی کارها به صورت سفارشی انجام می شود ، دارای بالاترین هزینه میباشد وبیشتر مناسب ایده های خاص که تاکنون پیاده سازی نشده اند و یا به ندرت و به صورت مشابه موجود باشد ، توصیه میشود.
  • طراحی سایت فروشگاهی در شیراز با پرستاشاپ

یکی از خدمات آراکد به عنوان یک شرکت طراحی وب سایت در شیراز ، طراحی فروشگاه با پرستاشاپ میباشد . پرستاشاپ یک فروشگاه ساز قدرتمند با قالبهای بسیار حرفه ای و کامل میباشد . این نرم افزار طراحی سایت فروشگاهی به نسبت ووکامرس وردپرس خیلی قوی تر است ولی امکان سفارشی سازی فروشگاه همانند وردپرس در آن وجود ندارد و اقلب با هزینه هایی بیشتر از طراحی سایت با وردپرس انجام میشود که یکی از دلایل آن کمتر بودن پلاگین و برنامه نویسان تخصصی برای آن می باشد .
  • طراحی سایت به صورت بهینه و پرسرعت

با وجود افزایش سرعت اینترنت و دسترسی افراد به سرعت های بالاتر ، اهمیت طراحی سایت با سرعت بالا و بهینه سازی سایت بسیار مهم می باشد ، یکی از مهمترین استانداردهای آراکد در طراحی سایت در شیراز  بالا بودن سرعت سایت و بهینه بودن تصاویر برای ایندکس شدن هرچه بهتر سایت شما در موتورهای جستجو می باشد. بدین منظور کلیه سایت های طراحی شده در مرکز طراحی سایت شیراز آراکد دارای استاندارهای لازم از GT-METRIX می باشند. پس با آسودگی خاطر طراحی سایت خود را به ما بسپارید تا بهترین رتبه را در موتورهای جستجو کسب نمایید.
  • سئو سایت در شیراز

سئو سایت در شیراز  یکی دیگر از فعالیت های آراکد می باشد ، آراکد در کنار طراحی وب سایت در شیراز  خدمات سئو سایت را انجام می دهد . سئو  یکی از مهمترین دلایل موفقیت کسب و کار اینترنتی شما می باشد پس با انتخاب یک شرکت سئو سایت شیراز به جایگاه های بالا در موتورهای جستجوگر مانند گوگل دست یافته و موفقیت خود را تضمین نمایید.
  • کسب و کار خود را با بودن در صفحه اول گوگل رونق دهید
  • مشتریان جدید کسب و کار خود را افزایش دهید
  • بازدید کنندگان زیادی را برای وب سایت خود به ارمغان بیاورید
  • شما با کسب درآمد خوب، تعیین کننده بازار کسب و کار خود باشید
  • از سایت خود درآمدزایی نمایید.
 
  • توسعه وب سایت با روش های جدید

طبق آخرین استانداردهای مرکز طراحی سایت در شیراز آراکد خدمات ساخت سایت در آراکد با استفاده از جدیدترین روش های طراحی سایت انجام می گیرد. بر طبق نیاز و بودجه مشتری در مرکز طراحی سایت شیراز آراکد از cms های قدرتمند و جهانی نظیر وردپرس و فروشگاه سازهای قدرتمندی مانند پرستاشاپ یا مجنتو استفاده می شود. همچنین در کنار استفاده از cms ها به خاطر کاهش هزینه تمام شده مشتری ، در مرکز طراحی سایت شیراز ، آراکد  از زبان های برنامه نویسی php با معماری mvc در ساخت سایت های کدنویسی و پایه استفاده می شود که این گونه سایت ها دارای هزینه بالاتری می باشند.
  • تجربه کاربری (UX) در آراکد

یکی از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار باعث می شود یک طراحی  را موفق بنامیم UX یا تجربه کاربری بکار رفته در آن سایت می باشد. وجه تمایز آراکد از سایر رقبا رعایت اصول UX در طراحی سایت می باشد. به صورت مختصر اگر مرکز طراحی سایت در شیراز (آراکد) را انتخاب نموده اید بدون شک بازدید کنندگان وب سایت شما تعامل بیشتری با سایت خواهند داشت و این تعامل می تواند به شما در جذب مشتری و دریافت شماره های تماس و راه های ارتباطی بیشتر از مشتری در آینده به شما کمک زیادی نماید.
  • طراحی وب سایت اختصاصی در شیراز

واژه اختصاصی به صورت کلی حس تمایز را به شما القا می نماید ، به همین خاطر همه ما در مرحله اول از تصمیم خود برای سفارش طراحی سایت ، به دنبال یک طراحی سایت اختصاصی می باشیم. آراکد به عنوان یک مرکز طراحی سایت در شیراز با بهره گیری از نیروهای متخصص و خوش ذوق ، طراحی سایت شما را در صورت نیاز به صورت اختصاصی و با توجه به سلیقه شما انجام خواهند داد. تا شما یک طراحی سایت اختصاصی و کاملا متمایز داشته باشید.
  • طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا )

با توجه به استفاده بیشتر کاربران از موبایل ضرورت داشتن طراحی ریسپانسیو بیشتر حس می شود. یکی از امتیازات خوب هر وب سایت قابلیت دسترسی عمومی وب سایت می باشد . هرکاربر باید با کمترین سرعت اینترنت و با هر نوع وسیله ای بتواند وب سایت شما را مشاهده و از آن بهره مند شود. کلیه خدمات طراحی سایت در شیراز (آراکد) کاملا ریسپانسیو بوده و شما میتوانید وب سایت  خود را با هر سرعت و هر وسیله ای مشاهده نمایید.
  • مدت زمان طراحی انواع سایت در شیراز

مدت زمان طراحی سایت در شیراز بعد از آنالیز درخواست شما انجام خواهد شد ، بدون شک بعد از دریافت درخواست شما با برنامه ریزی منظم و فازبندی پروژه شما ، حداقل زمان ممکن برای انجام پروژه طراحی سایت شما را ارائه خواهیم داد.حداقل مدت زمان انجام یک سفارش  در مرکز طراحی سایت شیراز ، میتواند از یک هفته شروع شود. البته  پس از آنالیز و بررسی دقیق تاریخ تحویل پروژه شما را اعلام میکند. برخی پروژه ها بسته به جزئیات و قابلیت هایی که خواهند داشت به مراتب زمان تحویل طولانی تری خواهند داشت.
  • طراحی سایت های تخصصی برای انواع مشاغل در شیراز

مرکز طراحی سایت شیراز ، آراکد میتواند کسب و کار شما را در هر زمینه شغلی که هستید به بهترین شکل ممکن رونق ببخشد. ما با دانش و خلاقیت خود می توانیم تعامل بسیار قوی میان شما و مشتریان شما برقرار کنیم که این امر باعث افزایش رضایت شما و مشتریان شما خواهد شد. هرکسب و کاری که دارید نگران نباشید ! مرکز طراحی سایت شیراز ، آراکد با خلاقیت و تونایی های لازم آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت در شیراز به شما عزیزان خواهد بود .
در آراکد، تفاوتی میان کسب و کارها وجود ندارد ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی در شیراز ، طراحی سایت خبری در شیراز ، طراحی سایت شخصی در شیراز ، طراحی سایت مشاور املاک ، طراحی سایت آموزشگاهی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت گردشگری و.... همه کشاغل و کسب و کار ها می توانند با درخواست طراحی سایت در شیراز کسب و کار اینترنتی خود را پیاده سازی نمایند. 

هزینه طراحی سایت در شیراز

هزینه طراحی و پیاده سازی یک وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ابتدا می بایست مقدار تقریبی آن با توجه به نیازهای اولیه شما که بعد از تماس تلفنی با آراکد برقرار میشود دریافت نمود اما قیمت نهایی کار  معمولا بعد از  آنالیز نیاز های شما و زمابندی پروژه تعیین میگردد، که معمولا یک روز بعد از درخواست سفارش طراحی سایت شما انجام می پذیرد.

هزینه های دیگر طراحی سایت

  • هزینه دامنه: دامنه نام انتخابی سایت شما می باشد که از این به بعد سایت شما با این نام در دسترس می باشد . دامنه ها به صورت عمومی دارای پسوندهای مختلفی می باشند که رایج ترین آن ها دامنه ملی ایران ir و دامنه بین المللی com می باشد .این هزینه بصورت سالیانه خواهد بود، هزینه ثبت دامنه ir برای مدت یکسال حدود 6 هزار تومان و هزینه ثبت دامنه com برای مدت یکسال 130 هزار تومان است. کلیه دامنه های ثبت شده در مرکز طراحی سایت شیراز، آراکد به نام مشتریان عزیز گرفته و ثبت خواهند شد .
  • هزینه هاست: به فضای میزبانی شما هاست گفته می شود ، بنا به انتخاب شما و پیشنهاد هایی که ما در جلسه مشاره قبل از سفارش طراحی سایت به شما می دهیم فضا و مکان فیزیکی هاست شما تعیین می شود. عموما بهترین هاست های قابل ارائه به شما در ایران و آلمان می باشد. این هزینه با توجه به میزان فضا و پهنای باند مورد نیاز سایت شما برآورد خواهد شد بطور عمومی اگر بخواهیم مبلغی را عنوان کنیم برای هاست آلمان مبلغ 140هزار تومان و هاست ایران مبلغ 180هزار تومان به صورت سالیانه می توان در نظر گرفت .

Comments